ای اف سی

ای اف سی: متولی فوتبال در قاره کهن

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کنفدراسیون فوتبال آسیاکنفدراسیون فوتبال آسیا (Asian Football Confederation)، با نام اختصاری «ای اف سی» نهاد اداره ‌کننده فوتبال در آسیا است. این سازمان ورزشی که هم‌ اکنون ۴۷ کشور عضو دارد، در سال 1954 میلادی در مانیل فیلیپین به عنوان یکی از شش کنفدراسیون قاره‌ای فیفا تأسیس شد و مقر آن در کوالالامپور مالزی قرار دارد. استرالیا نیز از سال ۲۰۰۶ به عضویت ای‌ اف‌ سی درآمده‌ است.

ادامه مطلب...

فیفا

فیفا: برای بازی، برای جهان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

FIFAفدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، که نهاد اداره‌ کنندهٔ ورزش های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح جهان است، در سال 1904 تأسیس شد و هم اکنون دارای 211 عضو می باشد. محل استقرار این فدراسیون در زوریخ سوئیس است و رئیس آن در حال حاضر جیانی اینفانتینو می‌باشد. فیفا مسئول سازماندهی و نظارت بر اکثر تورنمنت‌ های بین‌المللی فوتبال، به ویژه جام جهانی فوتبال که از سال ۱۹۳۰ برگزار می‌ شود، است.

ادامه مطلب...

فروش ویژه کفش های ورزشی

 

اسپرت وب سایتس، یک دایرکتوری و مرجع تخصصی معرفی سایت ­های ورزشی است که در سال 1395 طراحی و ساخته شده است.

این سایت سعـی دارد که با معرفـی اجمالی وب سایت های سازمـان­ های ورزشـی، فدراسیـون­ ها، رسانه ­ها، برندها، مؤسسات و مراکز علمی ورزشی فعال در حوزه ورزش، تربیت بدنی و علوم وابسته، بستری را فراهم نماید که شما کاربران عزیز را در شناخت خدمات و تولیدات ورزشی این سازمان­ ها و مؤسسات یاری رساند.

ترجمه و تألیف مقالات و مطالب علمی ورزشی، گردآوری و تدوین ویدئوهای ورزشی و آموزشی، از دیگر خدمات اسپرت وب سایتس هستند.

ما 513 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به «اسپرت وب سایتس» می باشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر نام و لینک منبع غیر قانونی بوده و قابل پیگرد می باشد.